Ikimokyklinės grupės vaikų saviraiškos ugdymui naudojamas šviesos stalas

Ikimokyklinės grupės auklėtojos M.Tyškevič, N.Stavaruk kasmet ieško naujų būdų, kaip sudominti ugdytinius, skatinti jų kūrybiškumą, žadinti teigiamas emocijas. Nuo šių metų sausio mėnesio auklėtojos išradingai naudoja šviesos stalą.

Šviesos stalas – reikalinga metodinė priemonė,  nes tai yra:

  • Nauja ir kitokia kūrybinė erdvė užsiėmimams su vaikais;
  • Lengviau identifikuojamos problemos, nes užsiėmimo metu žaisdami prie šviesos staliuko, vaikai atsipalaiduoja ir atsiskleidžia;
  • Dėmesio sutelkimas naudojantis šviesa;
  • Priemonė, padedanti užimti vaikus, sudominti juos kaskart vis nauja veikla;
  • Tenkina norą žaisti, bendrauti, bendradarbiauti;
  • Veiksmas vyksta mobilus, pvz. vienas vaikas „tiesia kelią“, kitas „augina sodą“, „stato namą“ ir t.t.
  • Pabrėžia ikimokyklinės grupės inovatyvumą ir išskirtinumą siūlant naują ir prasmingą veiklą.

         Šviesos stalas –  vaiko lavinamasis žaidimų staliukas. Šviesa padeda sukaupti dėmesį. Tapymas ant šviesos stalo turtina vaiko vaizduotę, vaikui jau vien procesas, kad tapoma ne ant popieriaus lapo yra inspiruojantis. Siekiama išmėginti įvairius pateikimo būdus, derinti įvairias medžiagas ir spalvas, naudoti įvairias meninės išraiškos priemones.

CAM01044 CAM01045