
Dalykai
|
1-2 klasės |
3-4 klasės | Iš viso skiriamo ugdymo valandų |
Dorinis ugdymas (tikyba arba etika) | 68 | 68 | 136 |
Lietuvių kalba (gimtoji) | 510 | 476 | 986 |
Užsienio kalba (anglų, prancūzų, vokiečių) | 68 | 136 | 204 |
Matematika | 306 | 306 | 612 |
Pasaulio pažinimas | 136 | 136 | 272 |
Dailė ir technologijos | 136 | 136 | 272 |
Muzika | 136 | 136 | 272 |
Kūno kultūra | 170 | 204 | 374 |
Valandos, skiriamos mokinių ugdymo(si) poreikiams tenkinti | 68 | 102 | 170 |
Iš viso pradinio ugdymo programai įgyvendinti | 1598 | 1700 | 3298 |
Neformaliojo švietimo valandos | 136 | 136 | 272 |
SUDAROMOS PUIKIOS SĄLYGOS:
- bendrauti ir bendradarbiauti;
- lanksčiai ir kūrybiškai mąstyti bei prisiimti atsakomybę už savo veiksmus;
- būti aktyviais, nebijoti pokyčių, siekti užsibrėžtų tikslų;
- tapti visapusiška ir save realizuojančia asmenybe.
GIMNAZIJOJE VAIKAMS UŽTIKRINAME:
- visišką saugumą;
- žinių kokybę (klasėse mažai mokinių, vyksta darbas grupėse);
- jaukią aplinką, pasitikėjimo ir bendradarbiavimo atmosferą.
UGDOMOJI VEIKLA:
- privalomi dalykai pagal valstybės nustatytą programą;
- pagrindinių dalykų (anglų k., lietuvių k., matematikos, ) papildomos pamokos (konsultacijos)
- namų darbų ruoša;
- neformalusis ugdymas ( literatų ir skaitymo klubai, kompiuterio pradžiamokslis, sportiniai žaidimai, jaunieji anglistai)
- pažintinės ekskursijos;
- dalyvavimas mokyklos, regioninių mokyklų, ir rajono mokyklų organizuojamuose renginiuose, konkursuose ir viktorinose;
MOKINIŲ PASIEKIMŲ VERTINIMAS

- Mokinių pasiekimai ir pažanga vertinami vadovaujantis švietimo ir mokslo ministro patvirtinta Bendrojo ugdymo programose dalyvaujančių mokinių mokymosi pasiekimų vertinimo ir vertinimo rezultatų panaudojimo tvarka ir Bendrąja programa.
- Mokytojas planuoja mokinių ugdymosi pasiekimus ir vertinimą, remdamasis mokykloje priimtais susitarimais dėl ugdymo turinio planavimo ir pasiekimų vertinimo, atsižvelgdamas į klasės mokinių ugdymosi pasiekimus, poreikius ir galimybes. Planuodamas 1–os klasės mokinių pasiekimus ir vertinimą, mokytojas susipažįsta su priešmokyklinio ugdymo pedagogo parengtomis rekomendacijomis – išvada apie vaiko pasiekimus.
- Vertinant mokinių pasiekimus ir pažangą taikomas formuojamasis, diagnostinis, apibendrinamasis vertinimas.